LISA TRÄNAR

Häckträning

Nu sitter jag på tunnelbanan tillbaka till jobbet! En dag med långt break mitt på dagen idag – tränade två klienter i förmiddags och två kvar ikväll. Ingen slitsam dag med andra ord!

Så idag passade jag på att åka till friidrottshallen och träna, vilket jag inte får tid till alls ofta. Det tar en timme enkel resa, så jag måste ha ett break på fyra timmar för att det ska vara lönt, och det är inte alltid jag har den lyxen!

Teknikövningarna i början av passet gick bra, körde studsövningar över häckarna. Men när jag skulle springa ville inte huvudet vara med idag. Det är inte bara kroppen som måste vara i form – utan huvudet blir det ingenting av det. Vill man inte, tror man inte, så går det inte. Simple as that!

20120227-172054.jpg

One thought on “Häckträning

Kommentera

