LISA TRÄNAR

Lördagens träning med WC

I lördags hade vi ju lite av en träningskväll med jobbet. Skitskoj men oj vad dum jag kände mig på många av passen.. haha. Jag är verkligen ingen tjej med dansmoves, sen tror jag det räcker med presentation. Vi kan nog sätta punkt där!
Låren och rumpan fick brinna i alla fall, det är en sak som är säker. Vi började med BodyJam, därefter Sh’bam, CX Worx, Booty Express, Functional Moves, BodyStep och Spinning. Totalt körde vi ungefär 1h och 15min tror jag. Så en snabbis av allt! Kul att testa på, nu vet jag vad jag aldrig kommer att ge mig in på igen 😉
Efter detta: en välbehövlig och välförtjänt buffé!

I söndags: vila. En långpromenad på ca 1h bara i det sköna vädret!

20120320-221721.jpg

Kommentera

