LISA TRÄNAR

Mån & tis träning

MÅNDAG
I måndags var det riktigt ruskigt väder ute, men jag trotsade det och körde ett sprintuthållighets-pass på arenan. Var inte så kul dock.. det ska erkännas. Men det är det inte alltid!

Uppvärmning:
Jogg ca 1km, pendlingar, töj och lite löpskolning.
200 meter genomlöp.

Sprintuthållighet:
10×100 meter med gångvila, spikskor.

TISDAG
I tisdags körde jag ett ben & bålpass.
Uppvärmning:
Ca 13min på bandet på 9,0 och 10,0km/h.
Pendlingar & squats med upphopp.

Ben:
Benpress
– 125kg 1×8
– 150kg 1×8
– 175kg 1×8
– 200kg 1×8
– 210kg fail
Enbenshopp skiftande 3xca6.
Mångsteg 3xca6.
Snabba höga knän 3xca15-20 meter.
Snabba fötter 3xca30st/10sek.

Bål: (med Nadja)
– Hängande benlyft, excentriska när Nadja trycker ner mina ben och jag håller emot, 3×8.
– Hängande benlyft 4kg med.boll på varje fot, böjda ben, 3×8-12 sneda&raka.
– Sidresningar med vrid 4kg med.boll, 2×8/s.
– Pinnen 2×8.
– Sit-ups snabba diagonala, 2×10/diag.

Boxning 2x30sek MAX! 🙂

20120322-101525.jpg

Kommentera

