LISA TRÄNAR

Igång!

Åh det var så otroligt jävla skönt att komma igång idag!! Fortfarande lite snorig, men det fick va. Först ett grymt häckpass på Fredriksskans. 0,5m inkortat med tävlingshöjd på häckarna. 4-5 lopp över 3 häckar, och det var kvickt idag. SÅ skönt.
Sedan vidare till Nordic för att påbörja min träningsprovvecka där. Och jag trivdes idag! Påminner lite om mitt gamla gym i Stockholm där jag jobbade. Jag vill inte att det ska vara fint och flott. Det ska vara ett gym, inte en stylish lokal.
Ryck, frivändningar, knäböj, armhävningar, bänkpress, crunches i maskin & hängande benlyft för magen. Många övningar som jag var starkare i än vad jag trodde nu efter breaket. Skönt!!

Nu sängen! Dream it!

20120731-222612.jpg

Kommentera

