LISA TRÄNAR

Nordic igen

Efter ett häckpass på Fredde blev det Nordic idag igen, andra gången där nu. Trivs bra hittills! Mycket möjligt att jag köper ett kort där känner jag. De har allt det jag vill ha.
Häckpasset gick inte superbra idag. Grym träningsvärk överallt och rörelserna blev liksom inte som dem skulle. Dålig attack med främre benet, yviga armar – inget perfekt pass helt enkelt! Men fick ändå ut lite bra av det.

Vidare mot Nordic där jag persade i mark, wohooo. Haha nej men jag har knappt aldrig kört det, så det var inte så förvånande. Började uppvärmning på 50. Sen några på 60. En etta på 70 och två ettor på 80, och en avslutande tvåa på 60 med extra bra teknik. Så 80kg lyder nya perset än så länge. Det ryker väldigt snart igen! 😉

Crunches i maskin 4×10-12 20kg, sneda sit-ups med bendrag och armhävningar. Till slut massa välbehövlig stretch!

20120802-223436.jpg

Jag och fina Mila i Spanien ❤

Kommentera

