LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER

Provat Actic

Cyklade mot Nordic efter häckpasset idag, men det var stängt, så passade på att provträna på Actic! Och jag blev väldigt positivt överraskad. Dem har ett rum i källaren, helt avsides med massa fria vikter och då blev jag helt såld 🙂 där kände jag bara att där vill jag hänga!! Sen tillgång till simhall, bastu och ett stort gym på övervåningen med allt jag önskar mig gör ju inte saken sämre. Ligger nära där jag bor också, vilket är ett plus jämfört med Nordic som ligger mitt i stan.

Häckpasset gick upp och ner idag också. Jag måste köpa nya spikskor, har svårt att hitta några som verkligen känns bra! Och det stör mig att springa och störa mig på att dem inte sitter bra. Fokus på fel grejer.
Körde några lopp över 4 häckar med tre steg, men fullföljde inte alla. Dock fick jag till en bra avslutning, med rytmlopp 3, 5, 5, 3 steg. Så det var skönt.

Mina träningskompisar idag

20120804-002023.jpg

På Actic blev det:
Knäböj 2×8 40kg 1×8 50kg
Rygglyft,
Sidolyft rak arm,
Joystick 20kg stång,
Fällkniven,
Crunches i maskin,
Chins m hjälp.

Sköna pass idag ändå. Mest kul att testa Actic!

God middag ikväll blev det sen framför OS. Fick gåshud av Dibaba, 10000m. Jisses vad bra.

20120804-002245.jpg

Kommentera

