LISA TRÄNAR

Taggad av OS

Igår körde jag intervaller på Fredde. I ett helt UNDERBART väder. SÅ ska det vara varje dag, då blir jag lycklig.

Jag är riktigt glad över den här träningsveckan. Sjuk i måndags och drog igång i tisdags. Har varit/är i grymt dålig form, men är nu verkligen taggad till tusen att bygga upp min styrka, snabbhet och kondition igen. Teknik också för den delen. Jag har tappat jättemycket, men det är bara att ta tjuren vid hornen och börja någon gång och någon stans, och sedan glädjas för varje framgång som slitet ger med tiden. Även om det är långt från där jag varit när jag var som bäst. Men det ger mig inte så mycket att grämas över det, utan istället som sagt fokusera på vart jag är idag och vart jag vill komma, och sätta upp delmål för att nå dit.

Jag har börjat med att ta 80kg i marklyft där jag tidigare gjort 70. Jag har kört flera reps på 50 resp ett par på 60 i knäböj där jag för bara ett par veckor sedan inte klarade en på 50. Har 87,5 som pers men det skulle jag inte fokusera på eller hur?

Gårdagens intervaller för att återgå till dem bestod av 3x200m med gångvila 200m + 3x100m med gångvila 300m. Nedjogg drygt 20min.

Blir så jävla taggad av OS så det är inte sant. Inspirerar något sjukt.

20120805-122259.jpg

20120805-121747.jpg

Kommentera

