LISA TRÄNAR

Bra häckpass

Igår blev det en väckningsrunda på morgonen, 20min, sen ett häckpass + styrka på kvällen. Det häckpasset gick inget vidare. Har så svårt att släppa på bromsen!! Jag måste ha kontroll hela tiden på allt jag gör, men jag behöver jobba bort det. Släppa på kontrollen när jag springer.
Styrkan igår bestod av frivändningar på 40 resp 42,5 kg och dem gick grymt bra. Lätta och bra tekniskt. Bänk därefter med 3×8-10 på 27,5kg, och mage med Flowin.

Idag var det häckteknik i fokus. Studs- och rytmövningar. Jag märker att jag fortfarande lackar i tekniken mot förra året, men nu är jag på god väg. Det kändes rätt bra idag 🙂
Styrka excentriska chins, rullande ryggresningar och sidresningar.

20120807-235232.jpg

Och här föll en tår idag när Liu skadade sig och missade ännu ett OS :’-(

20120807-235340.jpg

Kommentera

