LISA TRÄNAR

Häckuthållighet & tennis

Igår blev det massa massa häcklopp. Blandade resultat. Hade ställt ut 10 häckar på tävlingsavstånd alltså 100 meter, lägsta möjliga 68 cm höjd, och tanken var att jag skulle köra hela lopp med 3 steg mellan, men det ville inte mina ben. Eller mitt huvud. Så efter 4-5 avbrutna lopp där jag fixat ca 4 häckar så lade jag om strategin och körde frekvens 5 steg mellan istället. Blev 6-7 lopp totalt, med bara gångvila emellan. Sög ordentligt i benen.

Därefter utfall med snabbt knädrag upp 20meter och mångsteg ca 40meter. Detta x3.
Armhävningar 2×15, Flowin mage, omvända hängande armhävningar 2×10.

Och idag har jag spelat tennis med mami och morbror! Fan vad roligt det är!! Man blir så lack bara när man inte är så bra som man vill (läs: jag) 😉

20120814-223726.jpg

20120814-223746.jpg

20120814-223759.jpg

Kommentera

