LISA TRÄNAR

PB i marklyft igår!

80kg löd det gamla på, nya 90kg! Riktigt skön känsla 🙂

20120910-145842.jpg

Var ett grymt pass på gymmet. Kombinerade marklyft och bänkpress och mördade verkligen tuttarna. Om jag tvekade på det igår så känner jag beviset idag 🙂 Mitt pers är 37,5kg och klarade en etta på 35 igår. Fixade sedan 3×10 på 30 har jag för mig. Och till slut så många jag bara klarade med bara stången. Skakade till slut, precis som det ska va.

Utöver perset på 90, blev det ett försök på 92,5 i marklyft men det ville sig inte. Körde sedan 2or och 3or på 70.
Crunches i maskin 3×25 och cardio cykel 1h + stretch.

multiskillar

20120910-200139.jpg

Kommentera

