LISA TRÄNAR

Update!

I onsdags kväll kände jag ju att sjukdom och halsont inte var alls långt borta, men jag lyckades undvika det. Träningsvila i torsdags, och tvätt av samtliga sängkläder, kläder och storstädning i lägenheten, kost bestående av immunförsvar-booster och mycket filmtittande så var jag hyfsat på banan redan i fredags! 🙂 Tog då en lång PW på löpbandet på gymmet och crunches för magen.

20120917-104038.jpg

I lördags var det bla marklyft som stod på schemat och jag var så jäkla sugen på ett persförsök till, trots sega ben. Och jag fick upp 92,5 kg, men när jag skulle sträcka den sista biten så tappade jag greppet. Sjukt störande! 🙂 men det går nästa gång. 1 okt är det dags igen och då försöker jag nog på 95 istället.
Körde även enbens-knäböj 3×5-6 på 30kg och crunches 3×20 + 3×12 på tyngre vikt.

1h kondition på löpbandet fick avsluta ett skönt pass! 50min på 9,0km/h och sista 10min blev 5 90sek-intervaller på 13,0km/h med ståvila 30sek emellan.

20120917-104529.jpg

20120917-104559.jpg

Igår blev det powerwalk med mami på förmiddagen och sedan ett bröstpass på gymmet. Bänkpress, snedbänk med hantlar, liggande korsdrag i cable, stående korsdrag, tog med lite rygg och körde chins 3set och avslutade på boxningssäcken. Älskar boxning!!

20120917-104857.jpg

Kommentera

