LISA TRÄNAR

2x Nordic idag

Igår var jag på Actic med mamma och hennes vän. Det blev benpress, axelpress, bröstpress, crunches i maskin och lite PW-intervaller innan det var dags för friidrottsträning och häck! Massa teknik med studsövningar och till slut frekvens med femstegsrytm väldigt tajt avstånd. Bakre benet ville inte riktigt vara med igår, knät ville dippa hela tiden och inte dra igenom ordentligt. Men annars bra pass!:-)

Idag körde jag frivändningar, knäböj och crunches i maskin på Nordic på eftermiddagen. 5-6 set med 4-5 reps teknik på frivändningar som kändes väldigt bra. Började på 60kg på knäböjen, men kände att jag inte höll bålen bra så gick ner på 50 och körde 4 set djupa med 5-6 reps.
3×20 på crunches, lite tyngre vikt idag. Gött!

Intervaller på bandet sen nu ikväll. 30min med Kock-programmet på fyran som underhållning framför mig:-) Körde 30sek löpning 14km/h-30sek ståvila, förutom sista löpningen då jag klämde löpning 1min 30sek.

MYCKET stretch idag 😉 nu ligger jag i soffan och väntar på att min laddning nytvättade träningskläder ska torka nere i tvättstugan.

Hoppas ni haft en bra dag. Fortsätt kriga på i gymmet /namnsdagsbarnet.

20120920-231612.jpg

Kommentera

