LISA ÄTER · LISA TRÄNAR

Häckträning

Idag körde jag sista friidrottspasset för den här säsongen! Nu är det uppehåll i tre veckor sedan kör uppbyggnadssäsongen igång, och det är min favorit 🙂 big time. Jag kommer inte köra något uppehåll då jag har haft det i sommar istället, så mitt krigande går över till gymmet istället de närmsta veckorna.

Idag körde vi häck, tävlingshöjd och långt avstånd för femstegsrytm så jag fick pinna på ordentligt 🙂 gick riktigt bra faktiskt.
Körde 2×8 chins med passning, Flowin X2 magövningar 3set vardera, sit-ups på pil.boll 3×20 och halva fällknivar 3×12. Skippade gymmet efter då kroppen skrek efter lite vila ikväll.

Yum. Lättfil med Lågkalori hallonsylt, nya favvoknäcken, keso mini, rökt skinka, gurka och Berocca performance

20120921-233547.jpg

Kommentera

