LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER

60min intervaller & chokladtreats

Det är inte alltid jag ser fram emot uthållighetspass, men idag var en sån dag. Jag älskar när det är så. När jag bara längtar efter att ta ut mig och svettas som en gris.

Lördag:
Löpband intervaller 13,0km/h 60min tabata 20-10sek.
(Puls 150-160 till ca 30min, därefter 170. Efter avslut & 2min gångvila puls nere i 118.)

Mage:
Crunches maskin 20kg tabata 20-10sek.
Joystick 20kg 3×16.
Crunches raka armar maskin 31,5kg 3×12-10-8.
Sit-ups ett ben pil.boll 3×20-16-12.

20120930-003358.jpg

20120930-003414.jpg
Ni har inte den blekaste om vilken som är Före och Efter, eller hur? Visste väl det.

Kvällsmat & treat

20120930-003530.jpg
1). Paltknäckebröd med tunna skivor hamburgerkött, frye crisp bread med keso mini och tunna skivor kalkon + en med avokado, ett glas Berocca Performance.
2). 1dl mild lättyoghurt vanilj, 1 dl fettfri kvarg, 1 skopa One Whey proteinpulver choklad&hasselnöt mixat med stavmixer med upptinade hallon till.
3). 3/4 dl havregryn, 1 msk kakao, 1 msk Stevia strö, 1 krm vaniljpulver, 1/2 krm mineralsalt, 2 msk varmt kaffe med 2 suketter, 1dl mild lättyoghurt vanilj & toppat med 1/2 proteinbar One Whey i bitar.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s