LISA ÄTER · MATBILDER

Night of treats / Proteinkladdkaka

Frukost nedre vänster med kvarg, hälsofil, grapefrukt, grönt äpple och kanel + knäcken och makrill.
Lunch nedre höger: mammas lins-soppa. 2 portioner 🙂 Idag med en stor klick kvarg, osötad majs och tomater. Lättmjölk till.
Middag och treat övre bilderna: müsli med sojamjölk, kanel och Lågkalori äppelmos. Egen proteinkladdkaka (hela åkte ner, haha) + en skål kvarg med chokladprotein + värmda blåbär & björnbär. Jag kan förbättra kladdkakan ytterligare, så ni för vänta lite med receptet, men det kommer 😉

20121004-222635.jpg

Annonser

3 thoughts on “Night of treats / Proteinkladdkaka

  1. Tips på godaste, nyttigaste & enklaste kladdkakemuffinsen;

    Ca 4 st

    25g Kokosfett smälts ner med
    0,5 dl kakao och
    0,5 dl stevia
    2 ägg vispas fluffigt
    0,5-1 tsk äkta vaniljpulver och
    0,5 dl mandelmjöl blandas ihop med äggsmeten och chokladröran. Rör eller vänta någon minut så tjocknar smeten något.

    Sätts in i ugnen på 200 grader i 6-6,5 min (max

    1. Oj råkade skicka innan jag var klar 🙂 Dom blir riktigt kladdiga så dom är Supergoda att kyla ner i frysen en stund så dom blir kalla o sen äta med blåbär. Valnötter är jättegott att ha i smeten med 🙂 Mmm!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s