LISA TRÄNAR

Benpass

Efter den här helgen med en stor mängd träning, tog jag en vilodag igår med enbart morgonpromenad.
Imorse tog jag och mami en härlig PW och ikväll körde jag ett pass med benen i fokus, och det gick superbra. Fick lite känning i högerknät när jag gjorde enbensböj, så därför avbröt jag den, men kände ingenting mer efter det så är ingen fara.

Passet:
Knäböj 60kg 5×5, 40kg 3×8.
Liggande hängande rodd Smith 3×10.
Enbensböj bänk 2×6/b v 1×6 h (känning h knä).
Höftlyft enbens knädrag pil.boll 2×8/b.
Hasses yogaövn x3.
Balans höfttryck 2×10.
Kissande hunden 3×8/b.
Crunches maskin 22,5kg 4×12, 20kg 2×12.
Löpband 5x 30sek-intervaller på 15,0km/h, 15sek vila.

Efter passet blev det 20min i solariet, så himla skönt 🙂

20121009-231151.jpg
Pigg tjej innan PW 😉

Kommentera

