LISA TRÄNAR · PT-LISA

Lugn träningsonsdag

Igår tog jag en powerwalk på morgonen, vilket var himla skönt och härligt. Soligt och fint väder! Men fan vad kallt det börjar bli 😦 gillar inte det alls! Jag är verkligen inte vintermänniska, så längtar inte efter de kommande månaderna kan jag säga. Förutom att man kan stänga in sig framför tvn/film med en kopp varmt te insvarvad i filtar då! Och att kunna låsa in sig på gymmet och friidrottshallen. MEN.. ganska mycket härligare att kunna träna friidrott ute.

Nog med ordbajsande.. Var på Actic igår och träffade en av deras PT:s som visade mig gymmet. Fått en check från ICA med 5ggr gratis som jag tänkt utnyttja där. Älskar det gymmet, finns verkligen så himla mycket möjligheter..

Mötte upp Emilia och mamma sen. Körde två axelövningar:
Framåtlyft hantlar 4kg 3×10
Hantellyft sidan 4kg 3×10,
Sen drog vi in på Yoga. Bra för att komma ner i varv, och öka rörligheten.

20121011-121604.jpg

Kommentera

