LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER

Eftermiddagspass: kondition

Kilade direkt till Nordic efter plugget i förmiddags. Körde följande:

Tisdag förmiddag:
Armhävningar x5 set: 11-15-9-9-13 vila: 2min. (enligt app)

Löpband 40min: 2x
10min PW 8km/h + 10min löpning 12km/h.
Aktiv vila 2 min efter första rundan 20min.

Brände ut av bara h*lvete i hela underbenen på PW:n, men det blev aldrig värre. Snarare tvärtom. Ju längre jag höll på desto bättre blev blodcirkulationen och desto mindre brände det. Löpningen på 12an kändes lättare än PWn.. Det var det jag längtade till, haha. 8an är det högsta jag gått PW på så känns riktigt bra!

20121016-165611.jpg




Kokt potatis och morötter, makrill i tomatsås, grönsaker, lättmjölk och vatten. Efter kondition och innan friidrottsträning! Stor mums på detta.

20121016-171135.jpg

Kommentera

