FAKTA & TIPS OM KOST · LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · LISAS RECEPT

Powerwalk / Jordgubb&vit choklad-kvarg

Startade denna måndag med en powerwalk. Knäppte lite fina höstbilder 🙂 Ingen sol idag, men skönt att komma ut och börja dagen på det sättet istället för att sitta inne och börja den framför tvn tycker jag.

20121022-134515.jpg

Gjorde mig en riktigt smarrig frukost sen när jag kom hem.
2/3 skopa proteinpulver jordgubb/vit choklad från Fitnessguru
~2dl fettfri kvarg Lidl’s
~1/2dl lättfil Lidl’s
Mixa ihop, och toppa med upptinade eller färska jordgubbar + kiwi + ev lite kanel.

~300kcal
43g protein
29g kolhydrater
2g fett

20121022-134940.jpg

Jag gjorde mig även mina favoritknäcken! Sportknäcke, kalkon, keso mini och ägg.

20121022-135117.jpg

Kommentera

