LISA TRÄNAR

Sprintuthållighet

Utöver powerwalken imorse så körde jag ett friidrottspass ikväll. Såg ut såhär:

Måndag
3x4x60m 90% av max, gåvila, serievila 5min.
Flowin fram 4×8.
Flowin enarms snett fram 4×10.
Flowin plankan cirklar med fötterna 2×10.

20121022-221352.jpg

Idag var ingen bra dag när det gällde träningsglädje.. Usch, ingen lust att skippa träningen, men heller ingen lust att träna. Hatar sånna dagar. När det är sjukt segt hela passet igenom. Kroppen var inte seg dock, kändes väldigt bra i löpningen. Snabbt, bra tryck och position, men som sagt – glädjen fanns inte där.
Ny dag imorgon!

Nu är jag trött på mörkret och den dåliga luften här inne i lägenheten så ska ut och ta en nypa luft med en lugn promenad innan jag går och lägger mig.

Kommentera

