LISA ÄTER · MATBILDER

Hemmagjorda kroppkakor & biomys

Ikväll blev jag bjuden på hemmagjorda kroppkakor av mami 🙂 Så himla gott! Består av rå och kokt riven potatis, ”naturligt potatismjöl”, ägg, lite vetemjöl, fläsk, kryddpeppar, salt. Lågkalori lingonsylt till. Mums mums.

20121024-210927.jpg

Nu har jag precis kommit hem från bion. Såg En oväntad vänskap / The intouchables (klockren översättning av oss svenskar som vanligt.. not), och den var så jäkla bra. Den bästa, roligaste, charmigaste filmen jag sett på länge. Se den!!
Detta goda snacks hade jag med mig: pistagenötter, One Whey proteinbar från Fitnessguru, vindruvor och mineralvatten.

20121024-211312.jpg

Kommentera

