LISA ÄTER · LISA TRÄNAR

Pers i armhävningar idag

Idag var det dags att testa max på armhävningar. Kör varannan dag, enligt appen ”100 push-ups” som det snackats mycket bra om. Självklart måste jag testa den! Jag har kört enligt den i två veckor nu, och idag ville den testa mitt max. Mitt tidigare rekord var 33, och idag lyckades jag klämma ut 39, vilket känns bra. On my way to the big 100!

Utöver armhävningarna så körde jag ett rätt omotiverat blandpass idag. Såg ut såhär:

Torsdag
Rodd lugnt 10min 5an 1880m

Knäböj 30kg 3×8-10,
50kg 3×8.

Armhävn. 39st (max)

2varv:
Pil.boll knä-armhåla diag. x6/ben
Fällkniven x8
Crunches x12

2 varv:
Flowin fram mage x8
Flowin ljumskar x8/ben
Flowin bröstsim x8
Flowin plankan cirkelfötter x8

Joystick m viktskiva 15kg 2×25
Båten m 5kg 2×25

Sit-ups diag. 2×12/sida
Sit-ups raka 2×20

20121025-205910.jpg

Kommentera

