LISA ÄTER · LISA TRÄNAR

Vilodag med enbart morgon-PW

Tog en heldag vila idag. Det var nära att jag fick ett ryck och drog iväg för ett benpass, men lyckades ”hejda” mig. Kände av en liten liten klump i halsen, och har dessutom sovit dåligt, så jag kände att min kropp bad efter ett litet break. Vilan bygger inte bara muskler, utan även motivation. Glöm inte det!
Jag har alltid sånt superkrut till motivation dagen efter vila. Det är en sån underbar känsla alltså, bara känna det klia och hoppa i hela kroppen av energi.

Började denna söndag med en lång powerwalk på 70min runt i soliga Kalmar.

20121028-215051.jpg

Kommentera

