LISA ÄTER · LISA TRÄNAR

PW & utomhusgym

Startade dagen med en lätt frukost på laktosfri hälsoyoghurt blåbär/vanilj från Verum med havregryn, röda vindruvor och frysta blåbär&hallon + Ryvita knäcke med keso mini, kalkon, Wästgöta kloster ost röd 10% och gurka + goji&havtorn-te 🙂

20121031-134846.jpg

20121031-134904.jpg

Onsdag fm:
Sen gick jag och mami en powerwalk på ca 45min, gick bland annat förbi Skälbys utomhusgym som jag lekte lite på 😉
Sen blev det storhandling på CityGross och armhävningar när jag kom hem: 22-30-20-20-28 med 2min vila emellan.20121031-134924.jpg

Nu blir det lite plugg och ladda batterierna för friidrott vid 16!

Kommentera

