LISA ÄTER · LISA TRÄNAR

PW + mage

Lugn söndag idag. Funderade på en riktig vilodag, men jag gillar ju och mår som bäst när jag får röra på mig lite, så jag kompromissade och tog ett pass med minst möjliga belastning på min lilla kropp 😉 Nämligen en PW och ett rent pass för maggen.

Söndag:
PW till gymmet ~15min

TABATA 20-10sek:
Sit-ups x8,
Sidolyft raka armar x4/sida,
Flowin x8,
Flowin enarms x4/arm,
Liggande böjda benlyft x8,
Crunches x8,
Crunches maskin 20kg x8.

Crunches maskin 20kg 3x fail.

PW hem från gymmet ~15min.

Taggade med goda Celsius citron/lime innan, sedan var jag igång! Nu börjar rutorna visa sig lite mer också, det är kul när det ger resultat 🙂

20121104-234345.jpg

Kommentera

