LISA TRÄNAR

Upp och hoppa!

9h sömn. Dock från sådär kl 4-13. Inte det mest optimala! Men sjukt skönt att sova så länge. Nu ska jag ta mig an en väldigt sen frukost, som jag funderar på att göra till en lunch.

Igår stod häckträning på schemat. Min tränare var i Stockholm, så jag hade inga nycklar till förrådet för att komma åt varken häckar eller medicinbollar. Därför cyklade jag vidare till Nordic och körde passet i deras nya lokal istället! Så jäkla underbart att känna att man kan köra ett friidrottspass på gymmet – ovärderligt! 🙂

Såhär såg det ut – Fredag:
Ca 45min häckstudsövningar:
84cm häckar med varierande avstånd, mitt på, bakre, främre, med och utan 2kg med.boll

2 varv:
Rygglyft x8
Stålmannen x8/ben
Kålmasken x8
Sillen x30sek
Plankan press upp i armhävpos. x8/arm
Hantellyft sidan 4kg x8

20121110-142037.jpg

4 thoughts on “Upp och hoppa!

  1. Hej! Fann dig på instagram nyss men var tvungen att gå in och kika här också. Är sjukt imponerad av din förändring! Bra jobbat! Du skulle inte vilja visa lite bra övningar för att få tonade armar? Vill ha dina armar!! 🙂

    / Sarah
    ps. Imorn ska jag prova chokladbollarna! Varit sugen hela dagen och nu kan jag med gott samvete göra några imorn! 🙂

Kommentera

