LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER

Milen + 70m maxlopp

Måndag fm:
10km på löpband. Gång i 1 min på 6,0 km/h följt av 54min löpning på 11,0.

Hade riktigt hög puls under hela passet, kände lite småont i halsen när jag vaknade nämligen, men jag kände mig ändå så pass pigg att jag kunde träna. Idag tisdag har inget brutit ut heller så (peppar, peppar) jag tror jag tog rätt beslut. Trots den höga pulsen så var det verkligen inte jobbigt, och det är sån härlig känsla hur min kondition verkligen förbättrats och förbättras hela tiden 🙂 för ca 1-2 månader sen sprang jag milen på 9,0-10,0 km/h med samma känsla!

20121113-121834.jpgEfter passet blev det en banan, fitnessguru one whey protein samt sol!

20121113-121934.jpgCelsius 1h innan friidrott

Måndag em:
3x70m lopp i joggingskor, nära max, med gångvila + 5 min emellan.

Kändes väldigt bra, kvickt och bra tryck i benen trots att träningen har satt sina spår och gjort stockarna lite tunga 🙂

2 thoughts on “Milen + 70m maxlopp

Kommentera

