LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER · PT-LISA

Lågintensiva intervaller

Vilovecka som sagt, och det är tro det eller ej, faktiskt rätt skönt. Stort fokus på jobb och programskrivning, vilket är så jäkla kul.

Så ikväll körde jag lite typ av cirkelträning på gymmet framför x-factor. Lite styrka i pauserna och behaglig löpning/pw under uppträdandena 🙂

Fredag:
12min 10,0km/h = 2km
Armhävningar 20-25-15-15-25 med 90sek aktiv vila emellan med 10x sneda sit-ups/ben i varje (alltså x4).
12min 10,0km/h = 2km.
Plankan 2min.
12min 10,0km/h = 2km
9min 7,0km/h PW = 1km.
Crunches i maskin 25kg 3×8, vila 45sek.
9min 7,0km/h PW = 1km.

20121117-014816.jpgLapp på gymmets toa. Så mysigt!

20121117-014859.jpg

20121117-014934.jpgChokladbollssmetsbunke x2 🙂

4 thoughts on “Lågintensiva intervaller

  1. Hej Lisa!
    Vill börja med säga vilken inspiration du är! Och som du tränar! Sjukt taggad blir man av din glädje till träning! Jag tränar 6 pass i veckan på ca 60 min, ibland mer osv men ca. Jag vill gärna få fram mina magrutor och undrar ifall du har någon speciell mat filosofi? Vad du äter, inte äter osv? Hur många mål om dagen osv? Jag äter 5-6 mål om dagen, beroende på när jag går upp, fokus på protein men även kolhydrater och fett. Din mage är att DÖ för så ville bara se om du hade något knep eller man bara ska fortsätta kämpa så kommer de till sist fram ;)?

    Tack för all din inspiration!
    Kram Sara

    1. Hej! Tack så mycket, verkligen jättekul att höra 🙂 Ja jag har en egen filosofi när det gäller mat, som jag delar med mig av till mina klienter 🙂 du ser en del av maten jag äter här på bloggen. Önskar dig lycka till! Med vänlig hälsning, Lisa

Kommentera

