LISA TRÄNAR

Hopptester idag

Måndag:
Idag körde vi hopptester på friidrotten. Förbättrade mig i samtliga utom en, så det kändes riktigt bra 🙂 Har inte tränat på någon av övningar, så med det i bagaget så var det inte tokigt. Många varianter av mångsteg och enbenshopp var det.

Nu – mina käringar. Jag är så jäkla slut i huvudet att jag förmodligen har massa stavfel här nu, men jag är för trött för att kolla igenom 🙂 nu ska jag krypa ner i soffan framför lite desperate housewives och bara slappna av! Glöm inte det i dagens stress. Det är så himla viktigt att njuta och bara vara!

20121119-221940.jpg

One thought on “Hopptester idag

Kommentera

