LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · MATBILDER

Bästa häckpasset på länge!

Jag är så sjukt, sjukt nöjd över den här dagen! Och det är en sån härlig känsla! 🙂

Fredag:
Började med PW 13-14, och 16-17 mitt absolut bästa häckpass på riktigt länge. Åh, hade sånt TRYCK! Sånt flyt! Det är här det jag tränar för, att verkligen känna hur allt slit bara överförs i resultat. Magiskt.
Körde utökat 1 fot (25cm) mellanrum mellan häckarna jämfört med tidigare tre veckor, men annars samma upplägg med 8x60m häck (76,2cm höjd) och gångvila.
19-19:30 var det sedan jag och boxningssäcken och lite tuff kärlek på gymmet. Så gött.

Hoppas ni haft en grym träningsdag!

20121123-212847.jpg
Pokerface. Lovar att jag är gladare.


Jag har riktig dille på knäckebröd, kalkon/skinka och grönsaker nu! Så mums.

20121123-213139.jpg

20121123-213201.jpg

Kommentera

