LISA ÄTER · LISA TRÄNAR · LISAS RECEPT · MATBILDER · PT-LISA

Kortsiktig deff

Mina matbilder kommer fr.o.m. nu till tisdag nästa vecka att se lite annorlunda ut, då jag kommer att fotograferas i Stockholm på torsdagen. Jag kommer att köra ett experiment på mig själv dessa dagar fram till torsdag där lör-tis blir lågkolhydratskost för att sedan ”fylla på” med kolhydrater under onsdagen. Detta för att bli av med vätska mellan huden och musklerna, få fram musklernas konturer på ett optimalt sätt och laddningen för att få ett extra tryck i musklerna och inte vara helt utpumpad och energilös på plåtningen.

Jag är ju allt för kolhydrater annars, då mitt mål inte enbart är en snygg, vältränad kropp utan även en snabb och stark kropp – och då krävs bra kolhydrater för optimala resultat. Dessutom älskar jag kolhydrater 🙂 Men jag kommer vicka lite på detta nu med tanke på att mitt kortsiktiga mål inför nästa vecka enbart är utseende. Ska bli intressant att se resultatet, eller vad tycker ni?

20121124-121001.jpg
Smoothie på Fitnessguru proteinpulver One Whey jordgubb vit choklad, vatten, isbitar, fettfri kvarg, blåbär och grapefrukt. Kokta ägg. Pistagenötter. Grönt citron-te.

3 thoughts on “Kortsiktig deff

    1. Hej! Nej, det kommer jag inte att göra. Detta är utformat speciellt för mina förutsättningar, behov och mål, och därför finns det ingen anledning att skriva ut exakt mått då schemat inte passar andra optimalt 🙂 men många måltider kommer att dyka upp här.
      Jag erbjuder individuellt anpassade kostprogram. Du är mer än välkommen att höra av dig om det skulle vara intressant! 🙂 Med vänlig hälsning, Lisa

Kommentera

