ALLMÄNT

Bästa frisören i Kalmar

När det gäller träning så utvecklas vi genom att pusha oss själva utanför vår trygghetszon och variera upplägget. Men när det gäller våra kära frippor anser jag att det vore idiotiskt att släppa taget om den bästa frisören när man hittat henne och känner sig 100% trygg 🙂

Sofie på Salong Klipp1 har varit min frisör i 6-7 år nu, och hon har varit med mig genom blekningar till platinablont, från platinablont till mörkblont, till blont igen, till brunt, till naturligt. Det är svåra turer, men som hon ALLTID gjort otroligt bra. Aldrig några misslyckande färgningar eller klippningar.

Idag fixade hon en naturlig toning samt klippning på mig! Jag är chockad (dumt nog) över hur jäkla bra det blev.
Jag ville få bort de smått gula skiftningarna jag hade sedan solen i somras, få lite ytterst lite mörkare färg, men så naturligt resultat som möjligt. Ja, ni ser ju? Är så nöjd!! 🙂

Passa på nu innan jul och nyår. Ring och boka Sofie på 0480-24650 för att få bästa frippan i Kalmar, och hälsa från mig. Inte nog med att hon är bäst, så har hon en av de billigaste prislistorna i stan.
Resultatet!

20121127-145117.jpg

20121127-145146.jpg
Före & efter!

Kommentera

