LISA TRÄNAR

Friidrott & sprintuthållighet igår

Trots kosthållningen just nu så hade jag bra krut i benen och ork i kroppen på friidrottsträningen igår kväll. Väldigt skönt och härligt!

Måndag:
3x3x60 meter nära max, med gympaskor. Gåvila mellan. Seriepaus 5min.
Kaststyrka 3kg med.boll:
– 20st bakåtkast
– 10st släggkast/sida
– 20st framåtstöt
– 20st kulstöt/sida

Som sagt – när det gäller den kortsiktiga degen nu – jag drar endast ner på kolhydraterna för att experimentera med mig själv inför plåtningen på torsdag. För att se om jag kan tappa lite vätska och tajta till kroppen lite extra. Jag har inte gett det många dagar, det här blev mest som ett infall i fredags och i lördags drog jag igång. Kan vara lite för kort tid för att märka någon skillnad, men vi får se. Hur som helst är jag nöjd med min form, men ska bli intressant ändå och se om dessa kolhydratslåga dagar följt av en med massa kolhydrater ger lite extra tryck i kroppen 🙂 Ser verkligen fram emot att åka till Stockholm, ska bli sjukt roligt. Åker upp onsdag morgon och hem lördag morgon.

Celsius innan friidrotten ihop med lite kalkon och paprika. Så gott!!20121127-002322.jpg

Kommentera

