LISA ÄTER · MATBILDER

Mat under fotograferingsdag

Jag njöt inte så mycket av maten igår kan jag säga. Och det känns faktiskt väldigt skönt! Att det här inte har varit tre ”tillfälliga” månader, och nu kommer jag börja vråläta massa fel sorts mat för mina mål.

Till frukost fick jag i mig Fruktkusar (bröd) med kaviar, och knäcke med ost & hallonsylt. Och jag var hungrig en halvtimme efter. Så värdelös mat (egentligen)! Dessutom inte jättegott, mest deg i munnen av brödet som liksom försvinner ner i magen & massa slisksocker i sylten.

På lunchen var jag på Restaurang Kalori för första gången. Råris, kyckling och currysås. Jag minns inte senast jag åt sås? Fan vad sjukt, det gör jag faktiskt inte. Men det var gott!

Sedan en halvtimme-trekvart innan det var dags slurpade jag i mig en piggelin 😉 brr, det var kallt i snöovädret!

Jag bara längtade sen efter att få gå in i någon butik och köpa keso, skinka, knäcke & grönsaker exempelvis. Haha, min kärlek. Till kvällsmat blev det mycket av det. Plus lite ost (Malin har bild på min dago-Bert macka, ska se om jag lyckas få den) Massa yoghurt, kanel, hallon & havregryn. Kvarg med lite mjölk, banan & kanel. Etc.

20121130-101615.jpg

Kommentera

