LISA ÄTER · MATBILDER

Mellis på bussen hem

Nu är jag på väg hem från Estocolmo, sitter på bussen 🙂 Så himla skönt faktiskt, att veta att jag inte kan springa iväg någonstans på 6h utan jag är tvingad att varva ner lite. Gillar det! Och sen behövs det verkligen efter ett besök i stress-Sthlm anser jag 😉 ”ta det luuuuuugnt”

Btw så gick fotograferingen så jääävla bra! Och det var så jäkla roligt 🙂 bilderna blev riktigt fina, och jag kommer snart lägga upp ett par stycken om ni är nyfikna? 🙂

Mellis: Apelsin, cashewnötter och Coca Cola light

20121201-113544.jpg

Kommentera

