LISA TRÄNAR

En vecka off – dags igen

Sedan fotograferingen förra torsdagen så har det faktiskt varit en riktigt jobbig vecka. Hela hösten så har det varit mitt mål, och när jag väl kommit dit så blev jag helt tom. Och det är inte ovanligt att det blir så! Självklart är jag nöjd över mina resultat och borde kanske ge mig själv lite mer cred än jag gör och gjort – men.. Målet och strävan finns inte där längre nu, den där glöden som brinner inom en varje dag för en viss sak, som är anledningen till att man kämpar dag ut och dag in, den är inte där längre. Då blir det lite tomt! Och det är när den finns där, när jag har något att kämpa för som är värt slitet, som jag mår som bäst med mig själv. När jag pressar mig själv, utvecklas, når nya mål. Så det behövs nya mål för mig! Och än så länge vet jag faktiskt inte vad det blir. Har ni några förslag så dela dem gärna 😉
Det kommer dock att ge sig med tiden, det vet jag. Under den tiden ska jag ändå försöka kämpa på, trots att det är svårare att motivera sig än vanligt, så hoppas jag att målet visar sig där framför mig så självklart en dag väldigt snart.

Nu är det dags för en powerwalk till och från gymmet med ett intervallpass väl där! Celsius för tagg!!

20121208-104757.jpg

4 thoughts on “En vecka off – dags igen

  1. ett mål kan ju kanske vara att slå nytt rekord på milen, satsa på att springa göteborgsvarvet eller ett marathon nästa år? 🙂 jag som är så löpfrelst peppar ju gärna till att springa, hihi! det finns alltid nya mål man kan lägga upp – om det så är att springa längre, fortare, ta tyngre vikter, lägga på ett visst antal kg i muskler, gå ner antal kg i fett osv.. du kommer nog på det, leta inspiration och fundera ut vad det är du vill åstadkomma med din kropp!

    lycka till!

Kommentera

