LISA ÄTER · MATBILDER

Finfrukost

Mums mums!

Sportknäcke & palttunnbröd med Philadelphia 5%, kalkon & röd paprika / Ost 10%, skinka, paprika & gurka + Gröt på havregryn, vatten, Fitnessguru One Whey proteinpulver, flytande äggvitor, kanel, grape & cashew + Berocca vitaminer.

20121210-133212.jpg

20121210-133242.jpg

Annonser

2 thoughts on “Finfrukost

  1. Hej! Jag har en fråga till dig som jag verkligen hoppas att du kan svara på. Frågan lyder som så att jag har börjat träna stenhårt sedan typ tre månader tillbaka och jag har märkt skillnad, inte så jätte stor men lite och det blir förhoppningsvis mer skillnad om ett par månader men när jag tränar så händer inte så mycket med mina ”övre” lår alltså där uppe vid låren dom är så där lösa och går ihop jag vill liksom att de ska bli fasta och att det ska bli mellanrum kan du snälla ge mig lite tips på vad jag ska göra för övningar osv? Tack i förhand, du är en grym inspiration för mig och även många fler!!

    1. Hej. Det finns inte speciella övningar för att få bort fettet på låren, då du inte kan punktförbränna fett på kroppen. Men övningar som du kan göra för att stärka insidan av låren finns och är bland annat marklyft och djupa knäböj, som dessutom framförallt tränar framsida lår och rumpa. Tack, kul att höra! /Lisa

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s