ALLMÄNT

Crunches on bosu bench (abs) / Crunches på bosubänk (mage) 2 jan-12

1h cardio bl.a. denna magövning idag.

One thought on “Crunches on bosu bench (abs) / Crunches på bosubänk (mage) 2 jan-12

  1. Hej Lisa!
    Måste fråga dig om du har några bra mellanmålstips som är lätta att ha på jobbet. Jag jobbar nämligen på ett lager och där står jag och rör mig hela tiden så jag behöver lite mellanmålstips. Ibland (när jag har orken..) så åker jag och tränar efter jobbet så då behöver jag verkligen något i magen.. Hoppas du kan hjälpa mig! 🙂

Kommentera

