LISA TRÄNAR · PT-LISA

Eget träningsprogram

För första gången på bra länge så har jag nu skrivit en plan till mig själv. Visst är det ironiskt? Jag är personlig tränare och skriver dagligen träningsprogram till andra, men någon till mig själv har jag inte haft. Men! Nu har jag det!

Började i måndags och det har varit en tuff vecka, men en rolig utmaning hittills.

Från dagens pass

20130202-192823.jpg

Annonser

6 thoughts on “Eget träningsprogram

  1. Hej Lisa! Du är en stor inspirationskälla 🙂 Jag undrar också hur mycket du tar för kost och träningsprogram?
    Mvh Jennifer

  2. Hej! Jag har en fråga: Jag tränar fotboll och går på idrottsgymnasium så tränar väldigt mycket, oftast 1-2 gånger per dag. Grejen är den att jag inte är nöjd med min kropp, eftersom jag har lite ”extra hull”, men jag vet inte hur jag ska träna eller äta för att få bort det, eftersom det är så svårt att trycka in några extra ‘bränna kalorier’ pass, plus att jag äter rätt så mycket för att orka satsa fullt på både fotbollen och skolan. Tacksam för svar, Hanna.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s