LISA ÄTER · LISAS RECEPT · MATBILDER

Kycklingsallad med bönor

Godis för både ögonen och munnen!

20130202-192251.jpg

One thought on “Kycklingsallad med bönor

  1. Hej, jag älskar din blogg, tycker sen är såååå bra!! 🙂
    iallafall du som är duktig på dehär med mat osv har du nå tips på vad jag kan göra?
    jag håller på att gå ner i vikt, jag äter nyttigt tränar osv…
    men jag går i skolan och där får vi ingen nyttig mat den är hemsk verkligen typ köttbullarna är helt fett dränkta och äckliga osv. Och jag vill inte ta med egen mat för de finns ingenstans att äta/värma på den eller nå 😦
    Ska jag sluta äta lunch helt eller ska jag köpa sådana där måltids ersättare typ dom ”whey bars” från fitnessguru eller vad ska jag göra?

    hoppas du har något tips/förslag!! 🙂

Kommentera

