ALLMÄNT

TILLBAKA TILL BLOGGEN

Jag blir sällan sjuk, men har nu lyckats dra på mig halsont. Detta halsonda har hållit mig hemma i lägenheten hela dagen, vilket inte är helt optimalt för rastlösa mig. Slappande i all ära, men det räcker med några timmar på kvällarna. Hela dagar får en ju att klättra på väggarna.

Men det är en härlig känsla när något negativt som sjukdom kan leda till att något man velat ta tag i och länge gått och tänkt på faktiskt tas tag i. Och vad känner jag lust till om inte lust till att rusta upp bloggen! 🙂
Från och med idag har den fått denna nya design. Vad tycker ni?

Jag har känt ett bra tag nu att jag saknar själva bloggandet, och dessutom att jag inte helt har gillat designen på min blogg – förrän nu. Sånt gör verkligen att jag inte tar tag i saker. I det här fallet menar jag själva bloggandet; att jag inte kan ta itu med det innan jag tagit itu med designen. Det ska kännas rätt, jag ska kunna stå för det, det ska kännas roligt, samt smidigt känner jag, för att bloggande ska funka för mig. Jag har framförallt saknat att kunna göra det på ett smidigt sätt från telefonen, men det känner jag kommer att lösa sig med WordPress app – den känns riktigt bra.

Hoppas ni är sugna på att följa mig igen, eller sugna på att börja följa mig om ni inte har gjort det tidigare! Ska bli kul det här 🙂

Kommentera

