LISA TRÄNAR

SKA JAG, SKA JAG INTE..

Usch, det var verkligen inte lätt för mig att bestämma mig imorse. Så otroligt tävlingssugen, framförallt på böj och mark – roligt att se vad jag kan prestera i det nu. Jag vägde in och gav ingångsvikter, och bestämde mig när det var dags att värma upp. Jag var (läs är) fortfarande inte frisk, och därför var det ett lätt beslut att inte tävla. Men inte lätt i praktiken! Usch, så trist att vara där och vara så sugen, men veta att det funkar bara inte just nu.
Jag fick prioritera och jag prioriterar min hälsa, och tyngdlyftnings-tävlingen som är om tre veckor.

Istället blev det lite klock-funktionär, och häng med kompisarna på åskådarbänken och heja fram de andra i AK!

IMG_8310.JPG

IMG_8309.JPG

IMG_8302.JPG

IMG_8307.JPG

Kommentera

