LISA TRÄNAR · VIDEOS

PB I RYCK 50 KG

Förra veckan blev en riktigt bra träningsvecka! Det som känts allra bäst är stötarna, med bättre känsla i båda vändningarna och överstötarna. Timingen har börjat sitta bättre! Känns som jag börjat fatta lite hur det ska utföras, riktigt härlig känsla.

Rycken däremot.. Huua. Vartannat lyft är bra, vartannat är rent av urkasst. Och vad lyckas jag då med? Jo, sätta ett PB! Kroppen och huvudet funkar på ett lustigt sätt ibland! Det var ett av passen där jag skulle göra singlar först på 45, två av tre satt. Sedan skulle jag göra singlar på 48, ingen av tre satt. Då skriker en av mina träningskompisar att jag ska höja, så då gör jag det, och sätter 50.

Kommentera

